NO MUSIC, NO LIFE.


今日は、こちらは雨は降ってませんが。。。

私って昔からこーゆーの(カバー曲)って好きなんです
っで全て同じ詩ですが、それぞれ味があって
楽しめます。。。
少し穏やかな気持ちになりたい時に〜ヽ(´ー`)ノ






Laughter in the Rain(雨に微笑を)


Strolling along country roads with my baby
彼女と田舎道を歩いていたら
It starts to rain, it begins to pour
急な通り雨が激しく降ってきた
Without an umbrella we're soaked to the skin
傘も持たず,僕達はずぶ濡れになってしまい
I feel a shiver run up my spine
僕は背筋がゾクッとした
I feel the warmth of her hand in mine
その時,彼女の掌の温もりが優しく僕を包むのを感じた


Oo, I hear laughter in the rain
ああ,僕はこの雨の中で君の微笑が聴こえる
Walking hand in hand with the one I love
いちばん愛しい人と手をつないで歩いている
Oo, how I love the rainy days
ああ,雨の日がこんなに愛おしく感じたことはなかった
And the happy way I feel inside
こんな幸せな気分になれるなんて


After a while we run under a tree
少しして,僕達は近くの木の下まで走って雨宿りした
I turn to her and she kisses me
僕が振り向くと彼女は口づけしたんだ
There with the beat of the rain on the leaves
木の葉を揺らす雨音だけがあたりに響いていた
Softly she breathes and I close my eyes
彼女の息遣いは柔らかく,僕は瞳を閉じた
Sharing our love under stormy skies
こんな荒れた空の下でも僕達は愛を分かち合うことが出来る


Oo, I hear laughter in the rain
ああ,僕はこの雨の中で君の微笑が聴こえる
Walking hand in hand with the one I love
いちばん愛しい人と手をつないで歩いている
Oo, how I love the rainy days
ああ,雨の日がこんなに愛おしく感じたことはなかった
And the happy way I feel inside
こんな幸せな気分になれるなんて